9 Ağustos 2012 Perşembe

Caretta Caretta'nın Mektubunu Yetkililere Ulaştıralım!

Aşağıdaki metni kopyalayıp mersin@icisleri.gov.tr , bilgi@anamur.bel.tr, cozummasasi@anamur.bel.tr adreslerine gönderir misiniz? / Will you please copy the text below and send it to mersin@icisleri.gov.tr, cozummasasi@anamur.bel.tr and
 bilgi@anamur.bel.tr. 



Carette Caretta’dan mektup: 

Son günlerde gazetelerin Akdeniz ve Çukurova eklerinde boy boy fotoğraflarımı görüyorum. 2013 Akdeniz Oyunları için beni maskotunuz olarak seçmişsiniz. Ne yalan söyleyeyim gurur duydum. Ama aklıma takılan bazı şeyler var; madem beni bu kadar çok seviyorsunuz, neden yaşam alanlarımı, yuvalarımı korumuyor ve yaşamaya devam edebilmem için bana destek olmuyorsunuz?

Bir çevre dostu olarak yöremizin simgesi bu bilge Caretta Caretta’nin sözlerinde son derece haklı olduğunu düşünüyor , Mersin Valisini, Anamur Kaymakamını ve yerel yöneticileri Caretta Caretta yuvalama alanlarının korunması için gerekeni yapmaya davet ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder